Presentation.

Jag borde kanske presentera mig. Jag pallar inte skriva värsta långa texten nu, så det här får duga.
Jag är en tjej, (!!!!) (varför gjorde jag uttropstecken?) (okej jag ska sluta skriva inom parentes) Jag heter Zelda och gillar.. Mycket.
Ja.
Och det här är då jag;


Jag blir dock inte så ofta bra på bild.. det här var en av dem få gångerna. Men jag lovar, jag är assnygg! :D Även fast det kanske inte.. host.. syns på alla bilderna som är tagna på mig. Men jaja. En bild säger mer än tusen ord!

Hi! Im a girl named Zelda. I like.. alot of things. Ehm, yeah. Anyway, here's a pic of me(and its not uggly! im not a typical "make-good-on-photos-girl) but dont worry, im hot. Hahahah :D maybe not in all of my pictures but.. haha.

Kommentarer
Postat av: Noel

I think you forgot one thing you're a rebel

2011-03-27 @ 00:39:43
Postat av: Z

Amen haha :D tack eller vad man säger.

2011-03-27 @ 10:31:59
Postat av: L i n n e a

Zelda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är übersoet! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

2011-03-27 @ 11:03:24
URL: http://missmarshmallow.blogg.se/
Postat av: lisa

HÄÄII, vem äru? följer du min blogg? D: HAR JAG RANDOMES? MOHOMBI VA COOLT!



STAY TUNED ZELDA!



xoxoxo lisa :3

2011-03-27 @ 11:31:39
URL: http://liipro.blogg.se/
Postat av: u know who!

hahah! Verkligen assnygg! om inte mer! Saknardig!<3

2011-03-28 @ 18:52:59
URL: http://greeneyye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0